Audyt SEO i audyt funkcjonalności – czyli jak Twoją stronę postrzega wyszukiwarka i użytkownik

SEO/SEM Marketing Interface Poland

Nasza oferta obejmuje audyt SEO oraz audyt funkcjonalności, które stanowią odrębne dokumenty.

W zależności od wybranej usługi naszym celem jest zwrócenie uwagi na trudności, jakie może napotkać wyszukiwarka w procesie indeksacji oraz użytkownik w trakcie przeglądania strony internetowej.

Gruntowna analiza pozwala zidentyfikować problem, a następnie zarekomendować zmiany i przedstawić wytyczne do ich wprowadzenia.

Dzięki audytowi zdobędziesz wiedzę na temat swojej strony, jej mocnych i słabych punktów.

Jest to wiedza, którą możesz przekuć na realne korzyści:

  • usprawnienie działania strony
  • poprawienie jej efektywności
  • przyciągnięcie klientów
  • zwiększenie ilości odwiedzin
  • wzrost zysków

W audytach analizujemy między innymi: zgodność ze standardami projektowania i optymalizacji stron, dostępność dla robotów wyszukiwarek, szatę graficzną, użyteczność, przyjazność dla użytkownika, zrozumiałość przekazu, obsługę strony, widoczność w wyszukiwarkach itd.

Kiedy warto zamówić audyt strony?

  • strona dopiero powstała, chcesz zweryfikować jej jakość
  • strona funkcjonuje od jakiegoś czasu, zamierzasz ją zmodyfikować
  • planujesz pozycjonować swoją witrynę
  • strona jest wypozycjonowana, lecz tracisz klientów
  • strona zajmowała wysokie pozycje w wyszukiwarce, które nagle straciła

Audyt może stanowić element szerszej strategii, której nadrzędnym celem jest wykorzystanie potencjału drzemiącego w witrynie.

+48 32 249 87 89
+48 695 984 238 (mobile)
bok@interfacepoland.pl
@InterfacePoland
@InterfacePoland