Błędy w optymalizacji stron, czyli czego należy się wystrzegać, nawet jeśli obecnie Twoja strona nie jest pozycjonowana

Fundamentem procesu pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej, aby spełniała ona wymogi wyszukiwarki, a także była użyteczna i wygodna w obsłudze dla użytkowników. Za poprawną optymalizację SEO odpowiada agencja, zajmująca się pozycjonowaniem strony. To ona podpisując umowę z klientem musi wykonać wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał serwisu internetowego, używając całego swojego doświadczenia i specjalistycznej…

Szczegóły

Czy Twoja strona wymaga audytu SEO?

Audyt strony może obejmować wiele zagadnień i parametrów związanych z poprawną optymalizacją, przystosowaniem do standardów sieciowych czy użytecznością. Może być przydatny w różnych, zgoła odmiennych sytuacjach: Jako przyczynek do pozycjonowania strony i innych form marketingu internetowego. Warto rozpoczynając przygodę z marketingiem w sieci zweryfikować jakość i potencjał strony internetowej. Często zdarza się, że serwis ma już…

Szczegóły

Content marketing – tworzenie wartościowej treści

Strona internetowa może być trampoliną do sukcesu firmy, jeśli zadba się o jej jakość oraz odpowiednią promocję w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Niezwykle istotną sprawą jest tutaj merytoryczna zawartość strony, która powinna przyciągać uwagę użytkowników sieci.   Jak osiągnąć taki cel? Przede wszystkim trzeba sobie uświadomić, że internauci oczekują czegoś więcej niż oczywistego przekazu reklamowego,…

Szczegóły

Asystent Google – przełom czy ciekawostka, o której szybko zapomnimy?

Asystent Google to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, z którego od stycznia możemy korzystać po polsku. Technologiczny gigant przygotował wirtualnego pomocnika, z którym możemy komunikować się za pomocą głosu oraz pisemnie. Działający na urządzeniach mobilnych Asystent Google to innowacyjne narzędzie o wielu zastosowaniach, które może okazać się przydatne w różnych sytuacjach. Zastosowania Wirtualny asystent odpowie…

Szczegóły

Jak wzbogacić treść firmowej strony internetowej część 2

W poprzednim wpisie mowa była o podstawowych elementach strony internetowej, bez których nie może prawidłowo funkcjonować żaden serwis www. Dzisiaj zajmę się dodatkowymi elementami, o które można wzbogacić stronę internetową, aby wyróżnić ją na tle konkurencji. 1. Opinie, referencjeInternauci lubią poznawać opinie dotychczasowych klientów firmy, warto więc stworzyć im taką możliwość. W zależności od rodzaju prowadzonej…

Szczegóły

Co powinna zawierać firmowa strona internetowa? Część 1

Przeglądając polskie strony internetowe firm z różnych branż, można wyraźnie podzielić je na dwie grupy: nowoczesne, efektowne, z atrakcyjną grafiką oraz przestarzałe, niezmieniane od lat, niespełniające podstawowych standardów. Ten podział na stare i nowe nie zawsze jest równoznaczny z podziałem na złe i dobre, w każdej stronie (również nowej) można znaleźć jakieś niedociągnięcia i coś…

Szczegóły

Mobile First Index

Google oficjalnie potwierdza rozpoczęcie wdrażania mobilnego indeksu stron internetowych – Mobile First Index. Z pewnością ta wiadomość wywoła poruszenie wśród właścicieli, administratorów stron, a także specjalistów z branży SEO. Od dłuższego czasu internetowy gigant stawiał na mobilność jako ważny aspekt stron www, wynikający przede wszystkim z obserwowanej rewolucji mobilnej, czyli systematycznego ustępowania komputerów stacjonarnych na…

Szczegóły

Czy Komisja Europejska wpłynie na branżę SEO?

W tym tygodniu światło dzienne ujrzała informacja, że Komisja Europejska planuje nałożyć na wyszukiwarki i platformy e-commerce obowiązek ujawniania zasad pozycjonowania stron www i produktów w wynikach wyszukiwania. Na razie nie znamy jeszcze szczegółów proponowanych zapisów, mają one się pojawić w kwietniu, ale sprawa wydaje się ciekawa z punktu widzenia branży SEO. KE wprowadzając nowe…

Szczegóły

Mini poradnik dla początkujących reklamodawców AdWords

Prowadząc biznes, trzeba być otwartym na różne sposoby reklamy, promocji, marketingu. Dobrze jest łączyć różne techniki i dopasowywać je do swoich konkretnych, indywidualnych potrzeb. Dzisiaj parę słów na temat potencjału, jaki drzemie w linkach sponsorowanych Google AdWords oraz wskazówki dotyczące przygotowania efektywnej reklamy – słowem poradnik dla początkujących, którzy nie wiedzą, jak się do tego…

Szczegóły

Pozycjonowanie przez 2 firmy równocześnie – podwójna korzyść czy ryzyko?

Pracując w branży SEO, niejednokrotnie spotykamy się z dziwnymi pomysłami klientów, które z naszego punktu widzenia nie mają najmniejszego sensu. Jednym z przykładów nierozsądnego podejścia jest chęć zlecenia pozycjonowania dwóm agencjom SEO jednocześnie. Technicznie oczywiście jest to możliwe – można przecież dać dostęp do serwera wielu podmiotom, 2 firmy mogą zdobywać linki dla strony, tworzyć…

Szczegóły