Preferencje i zachowania użytkowników mobilnych

Strona mobilna to nie fanaberia, to skuteczne narzędzie marketingu w internecie, odpowiadające na oczekiwania użytkowników mobilnych i wszechobecną rewolucję. Użytkownicy mobilni dostrzegają łatwość obsługi strony mobilnej na urządzeniach przenośnych (w opozycji do strony tradycyjnej) i chętnie korzystają z jej udogodnień.

Oto kolejna garść statystyk przybliżająca temat zachowań i preferencji użytkowników mobilnych:

– 75% użytkowników mobilnych woli strony www przyjazne urządzeniom mobilnym od stron tradycyjnych
– 74% użytkowników mobilnych powtórnie odwiedzi stronę, która poprawnie wyświetla się na urządzeniach przenośnych
– 67% użytkowników mobilnych preferuje dokonać zakupu ze strony przystosowanej do smartfonów
– 52% użytkowników mobilnych nie zamierza nawiązywać bliskiej relacji z firmami, nie posiadającymi strony przyjaznej urządzeniom przenośnym
– 50% użytkowników mobilnych będzie rzadziej korzystało z oferty lubianej przez siebie firmy, jeśli jej strona nie jest mobilna
– 48% użytkowników mobilnych doświadcza frustracji lub zdenerwowania odwiedzając stronę nieprzyjazną dla urządzeń mobilnych
– 48% użytkowników mobilnych uważa, że firmy, nieposiadające stron mobilnych, nie dbają o swój interes

Jeśli chcesz wykorzystać potencjał, jaki daje strona mobilna, sprawdź naszą najnowszą ofertę – MobiPakiet SEO/SEM.