Strona mobilna wobec tradycyjnej

Jeśli nie jesteś pewien, jak nowo utworzona strona mobilna wpłynie na stronę tradycyjną, i czy cały proces wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian na stronie tradycyjnej, ten tekst sprawi, że zapomnisz o swoich wątpliwościach.

Strona mobilna jest zupełnie odrębnym, niezależnym tworem, przystosowanym do przeglądania na urządzeniach przenośnych, posiadających znacznie mniejszy ekran niż standardowy komputer.

Tworząc stronę mobilną nie musimy przebudowywać swojej tradycyjnej strony, która nadal będzie służyła użytkownikom stacjonarnych komputerów i laptopów.
Strona mobilna jest zawieszona pod innym adresem internetowym. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego skryptu, każdemu typowi użytkownika wyświetla się dedykowana dla danego urządzenia wersja strony: tradycyjna – jeśli korzystamy z komputera stacjonarnego lub laptopa bądź mobilna – jeśli używamy smartfona lub tabletu. Mogą się one różnić graficznie i pod względem zawartości, warto jednak zachować spójność stylistyczną.

Tradycyjna strona internetowa nie jest przystosowana do wyświetlania na smartfonach:

– dużo waży, więc za długo się ładuje
– jest niewygodna w obsłudze, konieczne jest ciągłe powiększanie i przewijanie treści
– zazwyczaj ma dużo treści, wśród której trudno jest znaleźć to, co najistotniejsze
– nawigacja jest dostosowana do korzystania z myszki, a nie z trybu dotykowego, więc część elementów nie działa poprawnie

Strona mobilna, dedykowana dla urządzeń przenośnych:

– działa szybko i sprawnie
– jest intuicyjna i łatwa w obsłudze
– działa w trybie dotykowym, łatwo kliknąć w odpowiedni przycisk i wykonać jakieś działanie, np. sprawdzić dojazd do firmy lub wykonać do niej szybki telefon
– zawiera najistotniejsze informacje, wśród których łatwo się poruszać użytkownikowi

Nie sposób nie dostrzec wartości strony mobilnej dla firmy, możliwość zaprezentowania się w profesjonalny i przystępny sposób użytkownikom mobilnym to ogromny atut.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej nowej oferty MobiPakiet SEO/SEM, która obejmuje usługi marketingu internetowego oraz stworzenie wizytówki mobilnej.