
Nasza oferta obejmuje audyt SEO oraz audyt funkcjonalności, które stanowią odrębne dokumenty.
W zależności od wybranej usługi naszym celem jest zwrócenie uwagi na trudności, jakie może napotkać wyszukiwarka w procesie indeksacji oraz użytkownik w trakcie przeglądania strony internetowej.
Gruntowna analiza pozwala zidentyfikować problem, a następnie zarekomendować zmiany i przedstawić wytyczne do ich wprowadzenia.
Dzięki audytowi zdobędziesz wiedzę na temat swojej strony, jej mocnych i słabych punktów.
Jest to wiedza, którą możesz przekuć na realne korzyści:
- usprawnienie działania strony
- poprawienie jej efektywności
- przyciągnięcie klientów
- zwiększenie ilości odwiedzin
- wzrost zysków
W audytach analizujemy między innymi: zgodność ze standardami projektowania i optymalizacji stron, dostępność dla robotów wyszukiwarek, szatę graficzną, użyteczność, przyjazność dla użytkownika, zrozumiałość przekazu, obsługę strony, widoczność w wyszukiwarkach itd.
Kiedy warto zamówić audyt strony?
- strona dopiero powstała, chcesz zweryfikować jej jakość
- strona funkcjonuje od jakiegoś czasu, zamierzasz ją zmodyfikować
- planujesz pozycjonować swoją witrynę
- strona jest wypozycjonowana, lecz tracisz klientów
- strona zajmowała wysokie pozycje w wyszukiwarce, które nagle straciła
Audyt może stanowić element szerszej strategii, której nadrzędnym celem jest wykorzystanie potencjału drzemiącego w witrynie.