Pakiety SEO/SEM

 
  • Pozycjonowanie słów kluczowych
  • SEO Copywriting
  • SEO Monitoring
  • Wizytówka Google Maps
  • Kampania reklamowa Google Ads
  • Instalacja Google Analytics
  • Facebook
  • Drobne aktualizacje na stronie www

STANDARD

5słów kluczowych
  • 5
POLECANY

OPTIMUM

10słów kluczowych
  • 10

PROFESSIONAL

15słów kluczowych
  • 15

Chętnie pomożemy wybrać odpowiedni pakiet.
Zadzwoń lub wyślij słowa kluczowe, a odeślemy najlepszą ofertę!

+48 32 249 87 89, 695 984 238 (mobile)

SEO/SEM Marketing Interface Poland




Kompleksowe podejście do zagadnienia marketingu internetowego, łączące różne formy promocji w sieci (w zależności od wybranej opcji jest to nie tylko pozycjonowanie organiczne, ale również linki sponsorowane oraz obecność w mediach społecznościowych) z wizytówką mobilną.

Zróżnicowane warianty pakietów pozwalają wybrać rozwiązanie dopasowane do Twoich aktualnych potrzeb i możliwości finansowych:

  • Pakiet Standard – dla niezdecydowanych lub początkujących;
  • Pakiet Optimum – dla tych, którzy wiedzą, czego chcą;
  • Pakiet Professional – dla bardzo wymagających Klientów

Pełna kontrola kosztów, bez skomplikowanych wyliczeń i niedomówień – zawsze wiesz, ile zapłacisz.

Stała opłata = stała, wysoka jakość usług. Niezależnie od wybranego pakietu, standard wykonywania usług pozostaje niezmienny, różni się tylko ich zakres.

W każdym pakiecie SEO/SEM możesz liczyć na:

  • profesjonalną optymalizację strony pod kątem wyszukiwarki,
  • SEO Copywriting,
  • stworzenie wizytówki w Google Maps,
  • monitorowanie efektów pozycjonowania,
  • poprawności działania strony.

Wyszukiwanie lokalne ma znaczący udział w ogóle wyszukiwań kierowanych do Google. Aby wykorzystać szansę pojawienia się w lokalnych wynikach konieczne jest stworzenie profesjonalnej wizytówki w serwisie Google Maps.

Jednorazowa kampania reklamowa w Google Ads, nieprzekraczająca wartości 350 PLN (kwota uzależniona jest od aktualnej promocji Google Ads). Kampania uruchamiana jest po uiszczeniu pierwszej należności przez Klienta.

Założenie konta Google Analytics i zainstalowanie na stronie kodu zbierającego statystyki, umożliwiającego szczegółową analizę ruchu na stronie internetowej.

Założenie strony firmowej na portalu Facebook oraz przesłanie maksymalnie 3 (Optimum) lub 6 (Professional) propozycji wpisów w miesiącu, dotyczących działalności firmy, tematyki branżowej.

Pomoc we wprowadzaniu drobnych aktualizacji na stronie internetowej, przykładowo związanych ze zmianą adresu siedziby firmy, dodaniem zdjęcia, aktualizacją cennika.

+48 32 249 87 89
+48 695 984 238 (mobile)
bok@interfacepoland.pl
@InterfacePoland
@InterfacePoland