Strona docelowa w kampanii Ads

Reklama Google Ads może być bardzo skuteczna. Jej efektywność zależy jednak od wielu czynników – wyboru słów kluczowych, tekstu reklamowego, dobrego ukierunkowania reklamy jeśli chodzi o przestrzeń wyświetlania oraz od jakości samej strony docelowej – landing page. Przed rozpoczęciem kampanii trzeba ją dopracować we wszystkich szczegółach. Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że w modelu…

Szczegóły

Odpowiednia treść na stronie, czyli od czego zależy sukces w pozycjonowaniu stron cz. 2

Tekst na stronie – kluczowa sprawa Strona internetowa stanie się lepiej widoczna dla wyszukiwarek, jeśli w jej treści znajdą się słowa kluczowe istotne z punktu widzenia pozycjonowania. Początek prac wiąże się z koniecznością sprawdzenia, czy zawartość tekstowa witryny jest wystarczająca. W niemal 100% przypadków stwierdzamy braki w treści, które trzeba uzupełnić. Czasem wystarczą tylko niewielkie…

Szczegóły

5 najczęstszych grzechów klientów agencji SEO

Często mówi się o błędach, nadużyciach i uchybieniach agencji SEO, działających na polskim rynku. Oczywiście trzeba je piętnować i uświadamiać klientów, czego powinni oczekiwać od firm, którym zlecają pozycjonowanie swoich stron, jednak warto także podnieść temat błędów popełnianych przez klientów agencji SEO, które często utrudniają pracę specjalistom, a nawet psują uzyskane efekty. Oto naszym zdaniem…

Szczegóły

Od czego zależy sukces w pozycjonowaniu? Cz. 1 – Trafny dobór słów kluczowych

Pozycjonowanie to proces wymagający sporo czasu i podejmowania wielu różnych działań, składających się na efekt finalny. Znaczenie słów kluczowych (keywords) w pozycjonowaniu jest nomen omen kluczowe – od trafnego wyboru w dużym stopniu zależy późniejszy sukces. Jak dobierać słowa kluczowe i jakich błędów unikać? Po pierwsze frazy muszą odzwierciedlać ofertę. Zdarza się, że klienci chcą pozycjonować…

Szczegóły

Błędy w optymalizacji stron, czyli czego należy się wystrzegać, nawet jeśli obecnie Twoja strona nie jest pozycjonowana

Fundamentem procesu pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej, aby spełniała ona wymogi wyszukiwarki, a także była użyteczna i wygodna w obsłudze dla użytkowników. Za poprawną optymalizację SEO odpowiada agencja, zajmująca się pozycjonowaniem strony. To ona podpisując umowę z klientem musi wykonać wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał serwisu internetowego, używając całego swojego doświadczenia i specjalistycznej…

Szczegóły

Czy Twoja strona wymaga audytu SEO?

Audyt strony może obejmować wiele zagadnień i parametrów związanych z poprawną optymalizacją, przystosowaniem do standardów sieciowych czy użytecznością. Może być przydatny w różnych, zgoła odmiennych sytuacjach: Jako przyczynek do pozycjonowania strony i innych form marketingu internetowego. Warto rozpoczynając przygodę z marketingiem w sieci zweryfikować jakość i potencjał strony internetowej. Często zdarza się, że serwis ma już…

Szczegóły

Content marketing – tworzenie wartościowej treści

Strona internetowa może być trampoliną do sukcesu firmy, jeśli zadba się o jej jakość oraz odpowiednią promocję w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Niezwykle istotną sprawą jest tutaj merytoryczna zawartość strony, która powinna przyciągać uwagę użytkowników sieci.   Jak osiągnąć taki cel? Przede wszystkim trzeba sobie uświadomić, że internauci oczekują czegoś więcej niż oczywistego przekazu reklamowego,…

Szczegóły

Asystent Google – przełom czy ciekawostka, o której szybko zapomnimy?

Asystent Google to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, z którego od stycznia możemy korzystać po polsku. Technologiczny gigant przygotował wirtualnego pomocnika, z którym możemy komunikować się za pomocą głosu oraz pisemnie. Działający na urządzeniach mobilnych Asystent Google to innowacyjne narzędzie o wielu zastosowaniach, które może okazać się przydatne w różnych sytuacjach. Zastosowania Wirtualny asystent odpowie…

Szczegóły

Jak wzbogacić treść firmowej strony internetowej część 2

W poprzednim wpisie mowa była o podstawowych elementach strony internetowej, bez których nie może prawidłowo funkcjonować żaden serwis www. Dzisiaj zajmę się dodatkowymi elementami, o które można wzbogacić stronę internetową, aby wyróżnić ją na tle konkurencji. 1. Opinie, referencjeInternauci lubią poznawać opinie dotychczasowych klientów firmy, warto więc stworzyć im taką możliwość. W zależności od rodzaju prowadzonej…

Szczegóły

Co powinna zawierać firmowa strona internetowa? Część 1

Przeglądając polskie strony internetowe firm z różnych branż, można wyraźnie podzielić je na dwie grupy: nowoczesne, efektowne, z atrakcyjną grafiką oraz przestarzałe, niezmieniane od lat, niespełniające podstawowych standardów. Ten podział na stare i nowe nie zawsze jest równoznaczny z podziałem na złe i dobre, w każdej stronie (również nowej) można znaleźć jakieś niedociągnięcia i coś…

Szczegóły