Google walczy z dezinformacją

Dezinformacja to jedno z najważniejszych zagrożeń dla demokracji i wyzwań, z którymi mierzy się współczesny świat. Zgodnie z definicją Wikipedii, to celowe wprowadzanie w błąd opinii publicznej, by oddziaływać na zachowania społeczne. Internet daje ogromne pole do nadużyć i manipulacji, a rozwój narzędzi AI, którego jesteśmy świadkami, może jeszcze wzmacniać obecność fake newsów w przestrzeni…

Szczegóły

Helpful Content Update – o co chodzi w najnowszej aktualizacji algorytmu Google?

Helpful content is the king 2 tygodnie temu Google ogłosił wdrażanie aktualizacji algorytmu Helpful Content Update, uruchomionego w sierpniu 2022 roku. Jej cel to promowanie stron internetowych zawierających wartościową treść, pisaną przez ludzi oraz obniżenie rankingu witryn z tekstami pisanymi pod wymogi robotów indeksujących. Internetowy gigant od wielu lat zaleca tworzenie unikalnych treści, które będą…

Szczegóły

Czynniki spoza klasycznego SEO mające wpływ na sprzedaż w internecie

Jako specjaliści od SEO doskonale wiemy, jak istotną rolę w zwiększaniu widoczności w sieci ma optymalizacja kodu i treści strony www, a także wartościowe odnośniki do niej prowadzące. Prawdziwy sukces wymaga solidnych działań także na innych płaszczyznach. SEO pozwala pozyskać ruch na stronie, ale koniec końców to internauci ostatecznie decydują, czy chcą skorzystać z danej…

Szczegóły

Duplicate content w sklepach internetowych

Duplicate content to temat stary, powszechnie znany i szeroko komentowany w branży SEO, jednak z naszych doświadczeń z klientami wynika, że wśród właścicieli stron panuje zupełny brak wiedzy na ten temat, i co za tym idzie brak świadomości zagrożeń z niego płynących. Duplicate content to nic innego jak powtarzająca się w internecie treść. Najczęstszą przyczyną…

Szczegóły

Google zmienia sposób wyświetlania tytułów w wynikach wyszukiwania

W ciągu ostatnich lat algorytm Google ulegał zmianie wiele razy. Tym razem zmiana dotyczy sposobu prezentowania tytułów stron www w wynikach organicznych.   Google zawsze uzasadnia zmiany algorytmu potrzebą dostarczenia użytkownikom jak najbardziej adekwatnych wyników w odpowiedzi na ich zapytanie. Nie inaczej jest w tym przypadku. Internetowy gigant wychodzi z założenia, że tag ”title” nie…

Szczegóły