Google zmienia sposób wyświetlania tytułów w wynikach wyszukiwania

W ciągu ostatnich lat algorytm Google ulegał zmianie wiele razy. Tym razem zmiana dotyczy sposobu prezentowania tytułów stron www w wynikach organicznych.   Google zawsze uzasadnia zmiany algorytmu potrzebą dostarczenia użytkownikom jak najbardziej adekwatnych wyników w odpowiedzi na ich zapytanie. Nie inaczej jest w tym przypadku. Internetowy gigant wychodzi z założenia, że tag ”title” nie…

Szczegóły

Strona docelowa w kampanii Ads

Reklama Google Ads może być bardzo skuteczna. Jej efektywność zależy jednak od wielu czynników – wyboru słów kluczowych, tekstu reklamowego, dobrego ukierunkowania reklamy jeśli chodzi o przestrzeń wyświetlania oraz od jakości samej strony docelowej – landing page. Przed rozpoczęciem kampanii trzeba ją dopracować we wszystkich szczegółach. Jeszcze do niedawna popularna była opinia, że w modelu…

Szczegóły

Odpowiednia treść na stronie, czyli od czego zależy sukces w pozycjonowaniu stron cz. 2

Tekst na stronie – kluczowa sprawa Strona internetowa stanie się lepiej widoczna dla wyszukiwarek, jeśli w jej treści znajdą się słowa kluczowe istotne z punktu widzenia pozycjonowania. Początek prac wiąże się z koniecznością sprawdzenia, czy zawartość tekstowa witryny jest wystarczająca. W niemal 100% przypadków stwierdzamy braki w treści, które trzeba uzupełnić. Czasem wystarczą tylko niewielkie…

Szczegóły

5 najczęstszych grzechów klientów agencji SEO

Często mówi się o błędach, nadużyciach i uchybieniach agencji SEO, działających na polskim rynku. Oczywiście trzeba je piętnować i uświadamiać klientów, czego powinni oczekiwać od firm, którym zlecają pozycjonowanie swoich stron, jednak warto także podnieść temat błędów popełnianych przez klientów agencji SEO, które często utrudniają pracę specjalistom, a nawet psują uzyskane efekty. Oto naszym zdaniem…

Szczegóły

Od czego zależy sukces w pozycjonowaniu? Cz. 1 – Trafny dobór słów kluczowych

Pozycjonowanie to proces wymagający sporo czasu i podejmowania wielu różnych działań, składających się na efekt finalny. Znaczenie słów kluczowych (keywords) w pozycjonowaniu jest nomen omen kluczowe – od trafnego wyboru w dużym stopniu zależy późniejszy sukces. Jak dobierać słowa kluczowe i jakich błędów unikać? Po pierwsze frazy muszą odzwierciedlać ofertę. Zdarza się, że klienci chcą pozycjonować…

Szczegóły

Błędy w optymalizacji stron, czyli czego należy się wystrzegać, nawet jeśli obecnie Twoja strona nie jest pozycjonowana

Fundamentem procesu pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej, aby spełniała ona wymogi wyszukiwarki, a także była użyteczna i wygodna w obsłudze dla użytkowników. Za poprawną optymalizację SEO odpowiada agencja, zajmująca się pozycjonowaniem strony. To ona podpisując umowę z klientem musi wykonać wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał serwisu internetowego, używając całego swojego doświadczenia i specjalistycznej…

Szczegóły

Czy Twoja strona wymaga audytu SEO?

Audyt strony może obejmować wiele zagadnień i parametrów związanych z poprawną optymalizacją, przystosowaniem do standardów sieciowych czy użytecznością. Może być przydatny w różnych, zgoła odmiennych sytuacjach: Jako przyczynek do pozycjonowania strony i innych form marketingu internetowego. Warto rozpoczynając przygodę z marketingiem w sieci zweryfikować jakość i potencjał strony internetowej. Często zdarza się, że serwis ma już…

Szczegóły