
Skupiając się na wymaganiach wyszukiwarki w audycie SEO, nie pomijamy potrzeb i oczekiwań internautów, od których decyzji tak naprawdę zależy Twój sukces w sieci.
Nawet świetnie wypromowana strona nie przyniesie firmie korzyści, jeśli nie będzie funkcjonalna i przyjazna użytkownikom. Dlatego wprowadziliśmy do naszej oferty szczegółowy audyt funkcjonalności, który odpowie na pytanie, w jaki sposób Twoja strona jest postrzegana przez internautów.
Twoja strona jest dobrze widoczna w internecie, a Ty nie masz klientów?
Być może przyczyna leży w samej witrynie.
W toku audytu analizie poddawanych jest wiele elementów, m. in.:
- czas ładowania się strony
- prawidłowe działanie linków
- wygląd strony w różnych przeglądarkach
- nawigacja
- łatwość wykonywania określonych zadań (wypełnianie formularza, wysłanie maila, znalezienie konkretnej informacji)
- czytelność i odpowiednia tematyka tekstów
- ilość reklam
- warstwa graficzna
- ścieżka zakupów
- rejestracja / logowanie / panel użytkownika
Prawidłowe funkcjonowanie witryny wpływa na pozytywny odbiór strony przez użytkowników, co pozwala poprawić jej efektywność i zwiększyć konwersję.